perjantai 14. elokuuta 2015

Blogista

Blogin tarkoituksena on laittaa ylös kaikenlaisia oivalluksia, joita 2. työvuoteni aikana koen alakoulumaailmassa. 1. vuoden aikana blogin pitäminen olisi varmasti ollut myös lukijoille mielenkiintoisampaa, mutta ei tullut silloin mieleen. Kyllä tänäkin vuonna tulee varmasti monenlaisia ajatuksia joista on ehkä jollekulle hyötyä, vaikka ehkäpä tämä blogi onkin enemmän muistikirjan tapainen itselle. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti